Mijn reis naar ethiopië! - Reisverslagen van Lisan van Onzenoort - WaarBenJij.nu Mijn reis naar ethiopië! - Reisverslagen van Lisan van Onzenoort - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar ethiopië!

Vanaf 29 januari vertrek ik voor 4 maanden naar Ethiopië

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2014

Dont cry because its over smile because it happene

29 April 2014

Het einde is bijna in zicht

08 April 2014

De tijd gaat snel!

24 Maart 2014

Op safari!!

03 Maart 2014

Project gaat van start!!
Lisan

Hallo! Ik ben Lisan en ik ben bijna klaar met mijn opleiding als Fysiotherapeute. Ik ga vanaf 29 januari naar Ethiopië tot en met +/- 2 juni. In de vier maanden dat ik hier verblijf ga ik een project opzetten samen met twee andere studenten van de opleiding. Wat dit project in gaat houden is nog even de vraag, maar ik heb al erg veel zin om hier aan te beginnen!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11482

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Mijn reis naar ethiopië!

Landen bezocht: